۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85482364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 جانشین فرمانده انتظامی کشور: پلیس دغدغه برگزاری اربعین را ندارد

ایلام - ایرنا -  جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه تمام پیش بینی های لازم برای ماموریت اربعین اندشیده شده است، گفت: پلیس هیچ گونه دغدغه ای برای مراسم اربعین امسال ندارد.

سردار "قاسم رضایی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: پلیس تجربیات خوبی برای برگزاری مراسم اربعین دارد و این تجربیات در حوزه آمد و شد و هدایت زائران از مبدا تا مقصد و حتی تا آن سوی مرز می تواند در برگزاری هرچه با شکوه تر شدن کنگره امسال به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه انتظامی کشور همواره خیل عظیم عاشقان و مشتاقان آماده خدمت رسانی و خدمت گذاری زائران هستند، افزود: پلیس در این مأموریت مهم در مقوله امنیت هیچ گونه مشکلی ندارد.

سردار رضایی با تاکید بر اصل مدیریت زمان و مدیریت تردد توسط زائران حسینی، اظهار کرد: تنها خللی که می تواند در کند شدن تردد زائران تاثیرگذار باشد عدم مدیریت زمان و استقبال بیش از گنجایش زائران است که پلیس با هماهنگی سایر دستگاه ها، این موضوع را برنامه ریزی کرده و نیاز به همکاری زائران حسینی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به زائران اندیشده شده است، خاطرنشان کرد: پلیس هیچ گونه دغدغه ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha