سردار شرفی: فراجا برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی آمادگی کامل دارد

ایلام- ایرنا - فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا از مرز مهران به عنوان گذرگاه اصلی عتبات عالیات یاد کرد و گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای اربعین سال جاری در اولویت کاری مسئولان مرتبط باشد.

سردار" محمد شرفی " روز یکشنبه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا، با اشاره به بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تکمیل و اصلاح زیرساخت‌ها و آماده سازی پایانه مرزی مهران برای استقبال از زائران اربعین انجام شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن سفری ارزان و آسان از برنامه پلیس در اربعین امسال خواهد بود، یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیرها برای تردد زوار به عتبات عالیات است که همواره مورد استقبال خیل عظیم زوار قرار داشته است.

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های مرز مهران تاکید کرد و گفت: پلیس امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

سردار شرفی تاکید کرد: از هموطنان عزیز که قصدسفر و حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی را دارند درخواست می شود که نشبت به دریافت گذرنامه خود از همین امروز اقدام کرده و صدور گذرنامه را به روزهای منتهی به ایام رابعین موکول نکنند.

وی در پایان، امنیت کنگره عظیم اربعین را از شاخص‌های مأموریت بزرگ پلیس دانست و خاطرنشان کرد: امید است که در سال جاری نیز، همانند سال‌های گذشته بتوانیم خدمتگذار خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

به گزارش ایرنا، مرز مهران یکی از اصلی‌ترین کانون‌های تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha