محسن رضایی: فراکسیون‌های مجلس‌ خلا احزاب را در انسجام بخشی به مجلس پُر می‌کنند

تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فراکسیون‌های مجلس‌ می‌توانند خلا احزاب را در انسجام بخشی به مجلس پر کنند، گفت: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی در دیدار با تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون  و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، گفت: وحدت در درون از طریق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است. نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می کند، اما انتقام کشی و  تخریب به برادری‌ها آسیب می زند و وحدت جمعی را متلاشی می‌کند.

وی چارچوب کار جمعی در مجلس را رعایت نظرات جمعی در فراکسیون و ساختارهای رسمی مجلس شورای اسلامی دانست. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالات درباره انتخاب رییس آینده مجلس، تصریح کرد: انتخاب رئیس‌مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون های مجلس است و انتخاب رییس مجلس از این رهگذر کارامدی مجلس‌ را بالا می برد.

رضایی در پایان گفت: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و  سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس‌ شورای اسلامی قادر هستند خلا احزاب را در انسجام بخشی و تصمیم گیری جمعی جبران کنند. 

در این دیدار علی نیکزاد، حمید رسایی، مجتبی ذوالنور، منوچهر متکی، ابراهیم عزیزی، احمد نادری، مجتبی یوسفی، شهباز حسن‌پور و تعدادی دیگر از منتخبین مجلس دوازدهم حضور داشتند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha