۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85482331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات حامیان فلسطین در خیابان‌های کانادا برای سی‌ودومین هفته متوالی

تهران-ایرنا- حامیان فلسطین در کانادا برای سی و دومین هفته متوالی به منظور نشان دادن اعتراض خود به خشونت‌ها در جنگ غزه و حمایت از فلسطین به خیابان های «اتاوا» آمدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تارنمای کانادایی اوتاوا سیتیزن نوشت: تظاهرات حامیان فلسطین از کنار بنای یادبود ادای احترام به حقوق بشر در خیابان الگین در اتاوا آغاز شد.

معترضان خواستار پایان نسل کشی در غزه بودند و پلاکاردهایی حمل می کردند که بر روی آن نوشته شده بود «همین حالا آتش بس را برقرار کنید».

تکرار تظاهرات حامیان فلسطین در خیابان‌های کانادا 

آنها همچنین در تظاهرات آخر هفته خود در روز شنبه با در دست داشتن پرچم فلسطین و پوشیدن چفیه، همبستگی خود را با مردم غزه ابراز کردند.

اوتاوا سیتیزن حضور نیروهای پلیس را در کنار معترضانی که در خیابان های مرکز شهر تجمع کرده بودند، گسترده توصیف کرد.

تکرار تظاهرات حامیان فلسطین در خیابان‌های کانادا 

به تازگی تصمیم مقام های برخی از شهرهای بزرگ کانادا برای برافراشتن پرچم‌ رژیم صهیونیستی به مناسبت روز نکبت (یوم النکبه)، انتقاداتی را در این کشور برانگیخته است و مدافعان حقوق فلسطین اعلام کردند که رژیم اسرائیل به دلیل حمله وحشیانه آن به غزه باید منزوی شود.

معترضان در خارج از ساختمان شهرداری تورنتو اعلام کردند: «به عنوان یهودی، با صدای بلند فریاد می زنیم که به اسرائیل افتخار نمی کنیم. ما به عنوان یهودی می گوییم این پرچم ما نیست، ما مشابه نیستیم».

تکرار تظاهرات حامیان فلسطین در خیابان‌های کانادا 

به گزارش ایرنا, روز نکبت (یوم النکبه)، سالروز ایجاد رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی در قلب جهان اسلام با توطئه خباثت آمیز استعمار انگلیس و یادآور شروع دوره خونبار نسل‌کُشی، قتل عام، آوارگی، اشغال و هتک حرمت سرزمین مقدس فلسطین با چراغ سبز و حمایت مستقیم و غیرمستقیم قدرت‌های استعماری جهان و در راس آن‌ها ایالات متحده آمریکا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha