۱۳ پاتوق فروش مواد مخدر در مشهد مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۳ پاتوق فروش مواد مخدر در راستای مبارزه با خرده‌فروشان در این کلانشهر شناسایی و با هماهنگی مسوولان قضایی مهر و موم شد.

سرهنگ محمد چراغ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری ها با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، در عملیاتی ۲ روزه شماری از منازل و پاتوق های خرده فروشان را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۸۹ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز از پاتوق های مواد مخدر جمع آوری و برای درمان به کمپ های بازپروری منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، هزار و ۲۴۵ عدد انواع قرص های مخدر، ۵۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و سه دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف شد.

سرهنگ چراغ تاکید کرد: مبارزه جدی با توزیع کنندگان خرد موادمخدر در محله های حاشیه شهر از اولویت های اصلی برنامه های پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha