تاریخ‌سازی کرمانی‌ها در جام حذفی فوتبال؛ گل‌گهر و مس در نیمه‌نهایی

کرمان - ایرنا - ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان از چهار تیم باقی مانده در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور، نماینده استان کرمان هستند، این بدان معنی است که احتمال قهرمانی کرمانی‌ها برای قهرمانی در این رقابت‌ها به ۵۰ درصد رسیده که در تاریخ این بازی‌ها بی‌نظیر است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از کسب نتایج به نسبت ضعیف در لیگ برتر کشور، حالا با شکست پنج بر صفر هوادار تهران، توانست پرقدرت به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند و حالا این بازی زیبا و پرگل، هوادارن سیرجانی را به آینده این تیم از گذشته امیدوارتر کرده است.

۲ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران عصر پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که گل‌گهر در این بازی یک طرفه موفق شد شکست سنگینی را به رقیب لیگ برتری خود تحمیل کند و خط و نشانی برای سایر رقبا هم بکشد.

سیرجانی ها حالا باید در مسیر جام حذفی کشور مقابل حریف اصفهانی خود نیز با تمام قوا به میدان بروند تا بتوانند پس از سال ها حضور در سطح نخست فوتبال کشور به اهداف خود دست یابند. اما گل گهر اکنون از همیشه به هدف کسب سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی نزدیک تر شده و فقط ۲ گام تا رسیدن به این جایگاه باقی است.

تاریخ‌سازی کرمانی‌ها در جام حذفی فوتبال؛ گل‌گهر و مس در نیمه‌نهایی
تیم فوتبال گل گهر سیرجان

در واقع امسال ۲ تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر ایران یعنی استقلال و پرسپولیس وداعی زودهنگام با جام حذفی داشتند و مسیر قهرمانی تا حدودی برای تیم های حاضر در این مرحله آسان تر شده است.

تیم فوتبال مس رفسنجان، دیگر نماینده استان کرمان نیز موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود تراکتور را در تبریز از گردونه رقابت ها کنار بزند و یک پای مرحله نیمه نهایی باشد که البته تا اینجای کار، علاوه بر تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان نیز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته اند.

تاریخ‌سازی کرمانی‌ها در جام حذفی فوتبال؛ گل‌گهر و مس در نیمه‌نهایی
تیم فوتبال مس رفسنجان

آنچه مشخص است این است، هیچگاه استان کرمان ۲ نماینده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور نداشته و دیار کریمان تاکنون تا این حد به این جام نزدیک نبوده است.

گرچه جام حذفی فوتبال کشور رقابت شگفتی‌سازها است اما حالا باید مراحل نیمه نهایی و فینال را به نظاره نشست تا تکلیف این جام روشن شود و دید که آیا این جام به کرمان می رود یا اراک و اصفهان؟

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف سپاهان اصفهان برود و مس رفسنجان نیز مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرد. هنوز زمان دقیق و میزبان این بازی ها از سوی مسئولان برگزار کننده، اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha