جشن تکلیف ۲۰ دختر شهید در زاهدان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت دهه کرامت، جشن تکلیف ۲۰ دختر از فرزندان شهدای زاهدان در مسجد سید الشهدا این شهرستان برگزار شد.

مجتبی میرحسینی روز یکشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: فرزندان شهدا با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و یادگیری مهارت های زندگی کردن، ذهنی، شناختی و ارتباطی باید بتوانند در مسیر شهدا و با انجام رسالت زینبی به قله های ایثار برسند.
وی جشن تکلیف را سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت دانست و افزود: سن تکلیف در واقع آغاز بلوغ دختران و پسران است که با جشن تکلیف احکام روح‌بخش دین مبین اسلام برای این قشرها ساری و جاری می‌شود که با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ایمان، نجابت، پاکدامنی و تقوا را از مهمترین ویژگی های فرزندان شهدا دانست و خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا با محور قرار دادن خداوند متعال در تمامی عرصه‌های زندگی بایستی ضمن کسب علم و دانش در مسیر بندگی خداوند متعال قدم بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha