۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85482188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان ۲۱ فقره سرقت کابل در لرستان دستگیر شدند

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85482188
سارقان ۲۱ فقره سرقت کابل در لرستان دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ سارق حرفه ای ۲۱ فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی وقوع سرقت کابل و تجهیزات مخابرایی در خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ خرم آباد با انجام کارهای اطلاعاتی یک دستگاه پراید را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: با دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار در این رابطه، در بازرسی از خودروی مربوطه مقادیری کابل مخابراتی مسروقه کشف شد.

سردار الهی با بیان اینکه سارقان تاکنون به ۲۱ فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرده اند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۱ سارق در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۴ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجتبی نوریان اظهار داشت: در پی اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ۱۱ سارق را طی ۷۲ ساعت گذشته در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن دولتی، اماکن خصوصی و محتویات خودرو اعتراف اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ نوریان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می خواهیم تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.

دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: در پی قدرت نمایی فردی شرور با سلاح گرم در فضای مجازی، موضوع بصورت ویژه دردستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل قدرت نمایی شدند و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی کیا تصریح کرد: در بررسی اسناد و مدارک کشف شده از متهم، مشخص شد نامبرده دارای سابقه شرارت می باشد که همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha