تکه ای از دورهمی ما و کتاب که می ماند+ فیلم

تهران- ایرنا- به پایان رسیدن نمایشگاه کتاب فرصت خوبی است تا با مرور آنچه در این دورهمی ۱۱ روزه گذشت، از شما درباره نمایشگاه بپرسیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه کتاب تهران پس از ۱۱ روز دورهمی ما با کتاب به پایان رسید. با اینکه پس از این ۱۱ روز غرفه‌ها ‌و ناشران به کتابفروشی‌ها برمی‌گردند و این دورهمی ۱۱ روزه تمام می‌شود اما یک تکه از کل نمایشگاه برای ما می‌ماند، یک تکه از مهم‌ترین بخش آن یعنی کتاب‌هایش.

در این ۱۱ روز اتفاقات متفاوتی در نمایشگاه رقم خورد. بازدیدکنندگانی که با کتابی در دست یا حتی فقط برای گشت‌و گذار به نمایشگاه آمده بودند بین غرفه‌ها چرخیدند و از بودن در فضای نمایشگاه لذت بردند. در این مدت بچه‌ها تا توانستند در بخش کودک و نوجوان بازی کردند و کتاب خواندند و رسانه‌ها نیز صدای کتاب‌ها بودند.

به رسم هر سال پس از پایان این دورهمی ۱۱ روزه، به سراغ مخاطبان رفتیم تا ببینیم نظرشان درباره نمایشگاه کتاب چیست؟ کتاب‌هایی که می‌خواستند را خریدند و مهم‌ترین نقدشان به نمایشگاه را چه می‌دانند؟

بعضی از مردم از حضور کمرنگ برخی ناشران، گرانی کتاب ها، کم بودن فرصت ۱۰ روزه نمایشگاه گفتند. بعضی دیگر به هر شکل نمایشگاه را فرصت خوبی برای کتاب‌خواندن دانستند و گفتند که از برنامه‌های نمایشگاه استقبال کرده‌اند. گزارش ایرنا را در این‌باره ببینید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha