۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85482138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سه هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85482138
کشف سه هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف سه هزار لیتر گازوییل قاچاق در آزادراه قزوین - زنجان خبر داد و گفت: خودروی حمل کالای قاچاق توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، حجم زیادی گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده های نفتی بود کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این محموله حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف سه هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین

کشف ۲۳ هزار و ۵۲۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق در قزوین

وی همچنین در ادامه از کشف ۲۳ هزار و ۵۲۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق از یک دستگاه وانت آریسان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

این مسوول ادامه داد: این مواد خوراکی قاچاق شامل شکلات، کاپوچینو، آدامس و عسل بود که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تاییدیه سازمان غذا و دارو بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha