۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85482036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: دشمنان با بزرگنمایی نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم هستند

زنجان -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت:دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند و با جنگ ترکیبی درصدد بزرگنمایی نقاط ضعف، نا امید کردن مردم و نفی پیشرفتها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، افزود: دشمنان پس از دفاع مقدس علیه ملت ایران با تمام‌ قوا وارد عمل شدند و در انتخابات اخیر با ۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تبلیغات مستمر درصدد القای ناامیدی میان مردم بودند.

وی اضافه کرد: ایران در دوران دفاع مقدس آغازگر جنگ‌ نبود ولی رزمندگان انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و تمامیت ارضی جانانه به میدان آمدند و امروز هم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد.

امام جمعه زنجان افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر همدلی و همرنگی در کشور تاکید کرده‌اند که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود بنابراین نباید از نقشه راه ترسیم شده ایشان فاصله بگیریم و همیشه در خط ولایت حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب را باید مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در برابر گزند دشمنان ایمن می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وظیفه مهم تبلیغات به عنوان اولویت اول تاکید کردند، اظهار داشت: دشمن خونین نظام اسلامی طی ۴۵ سال گذشته هرگز از مواضع خود کوتاه نیامده و فتنه ها و برنامه های مختلفی را علیه کشورمان اجرا کرده است.

خاتمی گفت:خوشبختانه مبلغان و برخی هیات ها در حوزه اقدامات فرهنگی در استان پیشتاز هستند و این روند باید ادامه یاید.

وی اضافه کرد:مدیر تبلیغات اسلامی استان در مدت پنج سال گذشته در مسیر ‌انجام وظایف این نهاد اقداماتی را انجام دادند که با موفقیت هایی نیز همراه بود.

خاتمی با بیان اینکه مدیر جدید نیز باید به اولویت های این حوزه توجه جدی داشته باشد، اضافه کرد: تبلیغات اسلامی وظایف وسیعی در عرصه‌های مختلف دارد و در این میان مساله فرهنگ، اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخلاف اقدامات عمرانی، کار فرهنگی زمانبر است، گفت: وظایف محوله تبلیغات اسلامی تنوع زیادی دارد و اثرگذاری اقدامات در این حوزه نیز نیازمند زمان بیشتری است.

امام جمعه زنجان: دشمنان با بزرگنمایی نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم هستند

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات خود در مدت پنج سال گذشته در استان، گفت: امیدواریم مدیر جدید با نشاط‌تر در این حوزه عمل کند و گام های مؤثری را به ویژه در حوزه گام دوم انقلاب بردارد.

حجت الاسلام سعید احمدی خاطرنشان کرد: هر چند در این مدت، ضعف و کاستی های وجود داشت اما هدف خدمتگزاری بهینه به گروه های هدف بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی یوسفی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان زنجان معارفه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha