۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85482025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در بجنورد انجام شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85482025
آبرسانی به ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در بجنورد انجام شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی گفت: عملیات آبرسانی به ۴۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن واقع در گلستان شهر بجنورد انجام شد.

رضا عطایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عملیات آبرسانی به پروژه انبوه سازی ایثار گلستان شهر با اجرای ۸۰۰ متر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین بیش از ۲ هزار متر لوله پلی اتیلن در اقطار ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلی متر برای جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تامین آب شرب سالم و پایدار در شهرها و روستاها از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است که در قالب طرح های گوناگونی همچون جهاد آبرسانی در حال اجرا است.

عطایی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی خراسان شمالی در قالب چهار مجتمع روستایی "پایین دست شیرین دره"، "کهنه جلگه"، "پرسه سو" و زیدرسرانی" اجرا می شود و تاکنون ۱۹ روستا در این طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی به طور میانگین ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از این طرح ها امسال به بهره برداری می رسند.

ساخت ۲۴ هزار و ۶۲۶ واحد مسکونی با مساحت این پروژه ها ۵۶۳ هزار مترمربع در شهرهای خراسان شمالی آغاز شده است.

۳۵۸ هزار و ۲۹۸ مشترک آب و فاضلاب در سطح استان از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha