۴۵ زندانی در آباده به آغوش خانواده بازگشتند

شیراز-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آباده گفت: به همت خیرین ونیک اندیشان در این شهرستان ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایرنا، میثم ابراهیم زاده یکشنبه در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان گفت: در سال گذشته به همت خیرین نیک اندیش ۱۶میلیاردریال به خانواده زندانیان بصورت نقدی و بسته های معیشتی کمک شده است که در هر ماه بطور متوسط بیش از ۱۳۰ میلیون تومان به هر خانواده از زندانیان کمک شده است.

ابراهیم زاده افزود: ۱۶۰ خانواده از زندانیان که یک جمعیت ۵۰۰نفری هستند، تحت پوشش این انجمن قرار گرفته اند.

فرماندار ویژه شهرستان آباده نیز دراین آئین گفت: در جشن گلریزان امسال به همت خیرین کمک های قابل توجهی شده که باعث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شد.

فرهاد سعدی افزود: بازگشت افراد زندانی به آغوش خانواده موجب دور ماندن خانواده آنها از انواع آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه اظهارداشت: در هر کجا در زمینه های مختلف که مشارکت مردم را داشتیم نظام جمهوری اسلامی موفق بوده و دراین مورد نیز باهمت خیرین شاهد کارهای بسیاری خوبی هستیم.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آباده نیز گفت: این انجمن در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده که در این سال ها و به همت خیرین توانسته زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده هایشان باز گرداند.

عبدالله مرادی افزود: این انجمن با راه اندازی کارگاه خیاطی برای خانواده زندانیان اشتغالزایی کرده وبا تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه یک و دو در شمال فارس خدمات رسانی می کند.

وی از خرید یک دستگاه کامیون برای این انجمن نیز خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha