امام جمعه بهاباد یزد: شهادت آیت‌الله رئیسی، ضایعه‌ای دردناک برای امت اسلامی است

یزد- ایرنا- امام جمعه بهاباد یزد، شهادت آیت‌الله رئیسی را ضایعه‌ای بزرگ و دردناک برای کل امت اسلامی دانست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "علی اکبر ابراهیمی بشکانی" دوشنبه شب در اجتماع مردم ولایت مدار این شهرستان در سوگ از دست دادن رئیس جمهور محبوبشان افزود: خدمت کردن به مردم و خستگی ناپذیربودن از ویژگی های بارز شخصیت آیت الله رئیسی بود.

وی گفت: باور نمی کنیم که امروز بر در و دیوار شهرمان عکس های رئیس جمهور شهیدمان را مشاهده کنیم که در مسیر خدمت جان خود را نثار کرد تا الگویی عملی برای همه خدمتگزاران کشور باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت رئیسی اظهار داشت: در خصوص موفقیت های آیت الله رئیسی صحبت زیاد است ولی آنچه به ان توجه داده خواهد شد در میدان بودن و تلاش گری ایشان است.

بشکانی افزود: در دولت آقای رئیسی خدمات قابل توجه و در خور شانی در شهرستان بهاباد انجام شده است که جای قدردانی دارد.

امام جمعه بهاباد به انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور جدید طبق قانون اساسی اشاره کرد و افزود : در آینده نزدیک باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار و جانشین شهید سلاله سادات تعیین شود.

بشکانی بیان کرد: مسئله دیگری که در خصوص دولت رئیسی باید مطرح شود این است که ایشان به مردم و تشخیص و بصیرت و شناخت مردم باور داشت و امروز هم مردم نشان دادند به خدمتگزاران خود وفادار هستند و از آنها حمایت می کنند

امام جمعه بهاباد خاطرنشان کرد : همه این ویژگی ها موجب شد شهید رئیسی به فردی تبدیل شود که رهبر فرزانه انقلاب به دقت و عالمانه فرمودند که ایشان رئیس جمهوری «محترم» و «مغتنم» بود و براستی غنیمتی برای کشور بود و باید اذعان کرد که نگاه، تفکر و اندیشه رئیسی مغتنم بود که باید مورد توجه قرار دهیم.

اجرای شعر توسط شاعر حسن حاتمی بهابادی، مداحی در رثای شهید رئیسی توسط مداح اهل بیت هادی منصوری نژاد و قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود .

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر بزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha