۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85481820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفت و برگشت شهردار قائمشهر

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85481820
رفت و برگشت شهردار قائمشهر
ساختمان شهرداری قائمشهر

ساری-ایرنا- خبر استیضاح و برکناری "کاظم علیپور" شهردار قائمشهر از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر فقط برای مدت کوتاهی دوام داشت و با حکم کمیته انطباق این استیضاح لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اواسط هفته گذشته خبر استیضاح شهردار قائمشهر و انتخاب شهردار جدید قائمشهر بر روی خروجی رسانه های مختلف و فضای مجازی قرار گرفت که البته این خبر آنچنان دوام پیدا نکرد و در همان زمان حرف و حدیث ها در خصوص وتوی این حکم اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر از سوی فرماندار این شهرستان مطرح شد.

حتی در همان زمان اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر در نشست خود شهردار جدید را انتخاب کردند؛ حمید خنکدار که از نیروها و معاون اداری مالی شهرداری قائمشهر بود از سوی هشت عضو شورای اسلامی این شهر به این سمت منصوب شد.

در میان هیاهو استیضاح و برکنار شدن علیپور از سمت شهردار قائمشهر، حضور پررنگ وی در کنار فرماندار قائمشهر در جریان سفر هیات دولت به مازندران و در بازدید از طرح ها و برنامه هایی که با حضور معاون علمی رئیس جمهور از کارخانه نساجی قائمشهر انجام شده بود، به حاشیه ها پایان داد.

کاظم علیپور شهردار اسبق قائمشهر از مهر ۱۴۰۰ با معرفی و انتخاب اعضای شورای اسلامی این شهر برای این سمت انتخاب و منصوب شده بود.

اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر شامگاه دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه کاظم علیپور، شهردار سابق را با هشت رای موافق استیضاح پس از طی روند طرح سوال و قانع نشدن در پاسخگویی برکنار و بعد آن با اکثریت آرا، حمید خنکدار را به عنوان شهردار جدید معرفی کرده بودند.

شهر قائمشهر حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و جزو چهار شهرستان پرجمعیت مازندران محسوب می شود.

بعد از چند روز کش و قوس های ناشی از این عزل و نصب ها کمیته انطباق فرمانداری قائمشهر استیضاح کاظم علیپور شهردار قائمشهر را نپذیرفت و شهردار رسما در سمت خود ابقا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha