۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85481672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲ کشته و ۴ زخمی؛ جدیدترین تلفات ارتش اسرائیل در نوار غزه

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ نظامی این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شدند.

رسانه‌های صهیونیستی هم در این باره گزارش دادند که علاوه بر کشته شدن این ۲ نظامی، یک افسر و ۳ نظامی دیگر ارتش رژیم اسرائیل در درگیری‌های نوار غزه به شدت زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب نیز از کشته شدن یک نظامی این رژیم در نوار غزه خبر دادند. این نظامی در پی انفجار دهانه یک تونل بمب‌گذاری شده کشته شد.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس روز شنبه از کشته شدن چند نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

این گروه اعلام کرد که پنج نفر از نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان این گردان در شهر رفح کشته شدند.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید و ارتش این رژیم از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرد و بدین ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمام مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بست. در پاسخ به این حمله، رزمندگان مقاومت فلسطین در طول این مدت تلفات و خسارت زیادی به ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha