استاندار: اعزام ۲ هزار زائر هرمزگانی به مراسم ارتحال امام(ره) برنامه‌ریزی شد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) آماده هستیم، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امسال ۲ هزار زائر از این استان برای گرامیداشت مراسم ارتحال امام(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی ویژه گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل اظهار کرد: امسال مطابق برنامه‌ریزی سپاه استان، ۲ هزار زائر از سراسر استان هرمزگان برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) اعزام خواهند شد و تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی و اسکان این زائران انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اعزام سال گذشته زائران هرمزگانی پس از گذر از ایام کرونا، گفت: امسال هم تلاش خواهیم کرد با تامین وسایل نقلیه مورد نیاز زائران در امنیت به مرقد مطهر امام خمینی(ره) مشرف شوند.

استاندار: اعزام ۲ هزار زائر هرمزگانی به مراسم ارتحال امام(ره) برنامه‌ریزی شد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان در زمینه تسهیل اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام راحل گفت: سال گذشته با حمایت نماینده عالی دولت در استان، اعزام زائران در امنیت کامل انجام شد و امسال نیز با همکاری وی زائران به مراسم اعزام می‌شوند.

سردار اباذر سالاری افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از سراسر استان با تقسیم سهمیه، شماری از مردم به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته بانوان و خانواده شهدا به وسیله قطار به مراسم اعزام شدند و امسال نیز در صورت تامین بلیط می‌توان شماری از زائران را با قطار به تهران اعزام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha