۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۱
کد خبر: 85481489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز پرکار آتش نشانان مشهد با انجام ٢٠٠ عملیات امداد و نجات

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٠ عملیات مرتبط با بارندگی رگباری عصر امروز تا کنون توسط آتش نشانان انجام و امدادرسانی به مردم انجام شد.

حمیدرضا کافی نیا شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش های رگباری از ساعت ١۵ امروز ۲۹ اردیبهشت ماه، آتش‌نشانان در سطح شهر این تعداد عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

وی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر و منازل، سقوط درخت و بازدید از ساختمان‌های خطری از جمله این عملیات است.

آتشپاد دوم کافی‌نیا ادامه داد: در پی وقوع سیل در مشهد از چهارشنبه گذشته، روزانه ۵۰۰ آتش‌نشان در ۵۶ ایستگاه آتش‌نشانی آماده باش هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارشها، از تردد و توقف در مسیرهای مستعد جاری شدن سیلاب و مسیل رودخانه ها و کال‌ها خودداری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی در استان فعال شد، این سامانه بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha