رفع مشکلات آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی نیازمند اعتبارات ملی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه به توسعه روزافزون بخش آب و فاضلاب در استان گفت: بهره‌مندی از اعتبارات ملی در شتاب بخشی طرح‌های آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در دیدار مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: نیازمند توجه ویژه شرکت آب و فاضلاب کشور و تامین اعتبارات ملی برای تامین و رفع مشکلات آب آشامیدنی روستاهای استان هستیم.

وی اضافه کرد: البته نقشه راه تمامی مناطق آذربایجان‌غربی در سفرهای شهرستانی مشخص و بر این اساس، نیازهای حوزه آب و فاضلاب در مناطق مختلف احصا شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در قالب سفرهای شهرستانی، تمامی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها به صورت دقیق کارشناسی شده و در حوزه آب و فاضلاب نیز برنامه های استان تدوین شده است.

معتمدیان اظهار کرد: اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب در شهرهای مختلف استان به ویژه مدول چهارم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در دستور کار قرار گیرد که این امر بسیاری از مشکلات را در استان و مرکز استان رفع می کند.

وی گفت: با تحقق راه اندازی مدول چهارم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، مشکل دفع فاضلاب بخشی از این شهر رفع و علاوه بر آن، ۲۱ میلیون مترمکعب پساب به صورت سالیانه از این تصفیه خانه به دریاچه ارومیه هدایت می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha