۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85481428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از نور تا پاریس؛ برپایی تمرینات آماده‌سازی آزادکاران ملی‌پوش در مازندران

نوشهر- ایرنا - نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس در شهرستان نور در حال برگزاری است و چشم روشنی آن حضور حسن یزدانی است که بعد از مدت ها دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی و جراحی کتف در وزن ۸۶ کلیوگرم در این اردو حاضر شد.

رییس هیئت کشتی استان مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که همه کشتی گیران از آمادگی لازم برخوردار هستند، گفت: کاروان تیم ملی کشتی آزاد ایران از هفته گذشته نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی را آغاز کرد تا در ادامه اردوی قبلی، کشتی‌گیران بتوانند در آب و هوای مطلوب‌تر تمرینات خود را انجام دهند.

امید شایگان اظهار کرد: تمام امکانات لازم از جمله محل اسکان مطلوب، سالن بدنسازی و استخر برای ملی‌پوشان در شهرستان نور تدارک دیده شده است. در طول مدت برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز مسوولان امر از نزدیک تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان را نظاره‌گر هستند.

رییس هیئت کشتی استان مازندران تصریح کرد: حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در نور سبب افزایش انگیزه بین کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار این شهرستان می‌شود و فرصت بسیار خوبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا از نزدیک با تیم ملی آشنا شوند تا با نگاهی امیدوارانه‌تر به آینده به کشتی خود ادامه دهند.

شایگان با اشاره به این که حسن یزدانی باید در رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار جام پولیاک امره مجارستان که در اواسط خرداد برگزار می شود شرکت کند، یادآور شد: در این رقابت‌ها حسن یزدانی با نظر کادر فنی تیم ملی پس از هفت ماه دوری مجدد به روی تشک مسابقه باز خواهد گشت.

در پیکارهای مجارستان، علی مومنی، شهداد خسروی، عباس ابراهیم‌زاده، محمدعلی عموزاد، علی رضایی، عادل پناهیان، حسن یزدانی، امیرحسین فیروزپور، ابوالفضل بابالو و امیررضا معصومی ترکیب تیم ملی کشورمان را در اوزان دهگانه تشکیل می‌دهند.

به گفته وی در اردوی شهرستان نور همه عوامل مربوط از مربیان گرفته تا دکتر تغذیه و روانشناس حضور دارند.

از نور تا پاریس؛ برپایی تمرینات آماده‌سازی آزادکاران ملی‌پوش در مازندران

به گزارش ایرنا، نهمین از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان تا اواخر هفته جاری در شهرستان نور استان مازندران ادامه دارد.

اسامی کشتی گیران دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران)

۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران)

سرمربی: محسن کاوه

مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – اباذر اسلامی

مربی بدنساز: عباس خدایاری

ماساژور: سجاد امیری

روانشناس: دکتر خسرو حمزه

سرپرست: علی روحی

از نور تا پاریس؛ برپایی تمرینات آماده‌سازی آزادکاران ملی‌پوش در مازندران

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha