۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85481423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: تسهیلات بانکی در مسیر توسعه هزینه شود

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85481423
استاندار قزوین: تسهیلات بانکی در مسیر توسعه هزینه شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: تمام تسهیلاتی که در داخل و بیرون از استان جذب می‌شود باید در مسیر شکوفایی و توسعه هرچند بیشتر هزینه شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار کرد: خیلی از توفیقات استان ناشی از تلاش های همکاران در مجموعه های خدمت رسان از جمله شبکه بانکی و دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه تلاش شبکه بانکی در توسعه استان اثرگذار است، اضافه کرد: به دلیل وسعت فعالیت های اقتصادی، تسهیلات زیادی از بیرون استان جذب می شود که تمامی این عددها در کنار یکدیگر می تواند منجر به رشد و توسعه شود.

اعلایی تصریح کرد: استان قزوین در حوزه اقتصاد وضعیت خوبی دارد، مصداق این مهم رتبه نخست استان در اقتصاد دانش بنیان است و این موضوع وظیفه و رسالت شبکه بانکی را سنگین تر می‌کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه نگاه مجموعه مدیریتی استان نسبت به شبکه بانکی هیچ گاه غیر منصفانه نبوده است، ادامه داد: سیاست بر این است که بانک ها از ظرفیت حمایتی مجموعه دولت استفاده کنند تا بدین وسیله شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد در استان در مسیر درست خود رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: باید علاوه بر جذب اعتبارات مراقب بود هزینه کردن اعتبارات در مسیر توسعه استان باشد و نمی خواهیم مثلا برای پروژه تحت عنوان گردشگری اعتباری جذب شود ولی با این تسهیلات یک پروژه تجاری دنبال شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha