۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۵
کد خبر: 85481415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره هنری "گنجینه مهر" در مشهد برگزار شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۵
کد خبر: 85481415
جشنواره هنری "گنجینه مهر" در مشهد برگزار شد

مشهد-ایرنا- نخستین جشنواره هنری "گنجینه مهر" با هدف حمایت از تولیدکنندگان و دانشجویان هنر و توجه به مفاهیم مکتب هنر رضوی و کشف استعداد در مشهد برگزار شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنری گنجینه مهر، شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره آبان ماه پارسال کار خود را با موضوع «هویت‌بخشی به اسباب زندگی با الهام از نمادهای رضوی» در چهار بخش نقشی برای زندگی، در جست‌وجوی هویت، محصولات هنری و طرح و ایده آغاز کرد.

محمد فنودی افزود: در مجموع ۴۷۰ اثر توسط ۲۴۰ شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره گنجینه مهر ارسال شده بود که با انجام مرحله نخست داوری آثار، ۸۵ اثر امتیاز میانگین داوران را کسب کرده و به مرحله پایانی راه‌ یافته و در نهایت ۶۶ اثر برای نمایشگاه انتخاب شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مرحله نخست داوری آثار رسیده به جشنواره و انتخاب اولیه آثار در ۱۸ فروردین و مرحله نهایی داوری جشنواره ۱۳ اردیبهشت ماه امسال در نگارخانه رضوان مشهد انجام شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنری گنجینه مهر اظهار کرد: امیرمهدی حکیمی، محمدجواد استادی، علیرضا شیخی، علیرضا طاهری، محمد خزائی، محمد میرشفیعی و احمد عابدینی در مرحله پایانی داوری آثار رسیده به این جشنواره حضور داشتند.

وی گفت: فراخوان این جشنواره در راستای کشف استعدادها، محصولات و ایده‌ها با توجه به گنجینه عظیم هنری در آستان قدس رضوی به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری دانشگاه هنر در آذرماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود.

به گزارش ایرنا، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر از جمله برگزار کنندگان جشنواره هنری گنجینه مهر بودند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha