مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا: مربیان ایران به دانش روز احتیاج دارند+فیلم

یزد- ایرنا- مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مربیان ایران برای موفقیت در تحقق وظایف خود و پرورش ورزشکاران نمونه به دانش روز نیاز دارند و باید مرتب در دوره‌های ارتقاء و دانش افزایی شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، "محمدرضا خطیب " روز شنبه در جمع مربیان فوتبال یزد و کرمان در مجموعه شهید پاکنژاد یزد افزود: داشتن دانش لازم در کار مربیگری بستگی به مطالعه مستمر و حضور در دوره‌های آموزشی با حضور مربیان مجرب دارد.

وی با قدردانی از هیات فوتبال یزد به دلیل برگزاری دوره آموزشی و دانش افزایی برای مربیان ادامه داد: رکن رکین و ریشه توسعه علمی و عملی فوتبال برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی است.

این مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: بر اساس آمار موجود در هر هشت دقیقه مطالب جدید در خصوص فوتبال در فضای مجازی قرار می‌گیرد و این نشان دهنده اهمیت دانش و فراگیری مطالب است.

خطیب بیان کرد: یک مربی فوتبال برای اینکه بتواند ماموریت خود را درست برای آموزش نوجوانان و جوانان و داشتن تیمی موفق و قوی انجام دهد باید دانش خود را به روز کند.

همچنین رییس هیات فوتبال یزد گفت: برگزاری دوره‌های ارتقاء و دانش افزایی برای داوران و مربیان در این شهرستان در اولویت است و امسال نیز بر حسب ضرورت ادامه دارد.

"سید حسن حسینی "افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی برای موفقیت فوتبال یزد یک ضرورت است و باید مربیان بیش از گذشته به موضوع عنایت خاص داشته باشند.

همچنین " رضا نارگانی" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان یزد از برگزاری دوره آموزشی برای مربیان در شهرستان قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

همچنین " محمود میرجلیلی " دبیرکل هیات فوتبال استان یزد یکی از برنامه‌های منظم و مستمر این هیات را برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان ذکر کرد.

دوره مربیگری درجه C فوتبال آسیا با حضور ۲۴ مربی از یزد و کرمان به مدت ۱۴ روز در یزد پیگیری می‌شود.

در شهرستان یزد با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۱۰۰ مربی فوتبال فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha