۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۶
کد خبر: 85481402
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران از برگزارکنندگان جشن امام‌رضایی‌ها قدردانی کرد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: شهرداری پایتخت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن امام‌رضایی‌ها تمام توان خود را بسیج کرد و این مراسم باشکوه و منظم برگزار شد.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علیرضا فخاری روز شنبه در خصوص برگزاری رویداد بزرگ جشن امام رضایی‌ها در پایتخت، اظهار کرد: به لطف خدا و با همت همه دستگاه‌ها، امسال برای سومین سال متوالی، شاهد برگزاری آیین امام رضایی‌ها بودیم، جشنی که امسال باشکوه‌تر از سنوات گذشته و حدفاصل میدان هفت‌تیر تا میدان حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از این مراسم، افزود: آنطور که تصاویر هوایی نشان می‌داد، شهروندان بسیاری از ویژه‌ برنامه‌هایی که در این آیین تدارک دیده شده بود، استقبال کردند و جا دارد همین‌جا از همه گروه‌های مردمی، هیات‌ها، خیریه‌ها و مجموعه‌هایی که برای برپایی این تعداد ایستگاه صلواتی بانی خیر شده بودند، تقدیر و تشکر کنم.

استاندار تهران همچنین به فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه مراسم اشاره و اضافه کرد: شهرداری پایتخت نیز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن امام‌رضایی‌ها تمام توان خود را بسیج کرد.

به گفته وی، شهرداری تهران از فراهم کردن امکانات نقلیه عمومی برای ایاب‌وذهاب شهروندان گرفته، پشتیبانی از برپایی موکب‌ها، تا نظافت به موقع پس از برگزاری مراسم توسط پاکبان ها که نشان از زحمات آیت افراد دارد که در گمنامی هرچه تمام، به عشق حضرت رضا(ع) مشغول تنظیف و نگهداشت شهر شدند را انجام داد.

استاندار تهران از برگزارکنندگان جشن امام‌رضایی‌ها قدردانی کرد

وی زحمات دستگاه‌های نظامی، امدادی، خدماتی و پلیس راهور فراجا برای هدایت و مدیریت ترافیکی حین برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها را یادآوری شد و گفت: نظم و نسق برگزاری برنامه امسال، بسیار مناسب‌تر از سنوات گذشته بود. شهروندان کمتری گرفتار ترافیک شدند. این موضوع مرهون زحمات همکاران خوب من در پلیس راهنمایی و رانندگی است.

استاندار تهران ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین برنامه‌های باشکوهی در مناسبت‌های مختلف دینی، موجبات جلب رضایت پروردگار متعال را فراهم آورده و برای شهر و استان ما، تهران، منشأ آثار و برکات فراوانی باشد.

به گزارش ایرنا، جشن مردمی امام رضایی ها روز جمعه گذشته از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از میدان ولیعصر تا هفت تیر با حضور ده‌ها هزار نفر از شهروندان پایتخت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha