لاپید: گانتس باید امشب خروج از کابینه را اعلام کند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۸
کد خبر: 85481359
لاپید: گانتس باید امشب خروج از کابینه را اعلام کند

تهران- ایرنا- رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) تاکید کرد که «بنی گانتس» وزیر کابینه جنگ باید در سخنرانی امشب، خروج از بدترین کابینه ائتلافی تاریخ این رژیم را اعلام کند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «یائیر لاپید» ادامه داد که گانتس باید اعلام کند که در خیانت به اسرا، آواره شدن صهیونیست‌ها در شمال و نابودی اقتصاد رژیم صهیونیستی شریک نخواهد بود.

وی افزود: گانتس باید اعلام کند به ماندن نتانیاهو در قدرت کمک نمی‌کند و از کابینه کنونی به رهبری وی خارج خواهد شد و خواستار برگزاری انتخابات می‌شود.

درخواست رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر برای خروج این مقام نظامی از کابینه نتانیاهو در حالی است که روز چهارشنبه نیز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق این رژیم و از اعضای سابق حزب لیکود که ریاست آن را نتانیاهو برعهده دارد، نخست وزیر این رژیم را آماج حملات شدید قرار داد و گفت که حمایت بین المللی از رژیم اسرائیل به خاطر اشتباهات فاحش نتانیاهو از بین رفته است.

لیبرمن که با روزنامه «اسرائیل هیوم» چاپ سرزمین‌های اشغالی سخن می‌گفت، افزود: شورای جنگ، ما را به بیراهه می‌برد و کابینه نیز برای هیچ چیزی برنامه ندارد.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت: هدف از اقدامات کابینه نتانیاهو، ماندن در قدرت است و اهمال آن موجب شکاف بزرگی در اسرائیل خواهد شد.

لیبرمن با تمسخر از شیوه مدیریت ضعیف نتانیاهو در جنگ اظهار کرد که جنبش حماس و «یحیی السنوار» رهبر این گروه از داخل تونل، بهتر از نتانیاهو جنگ را مدیریت می‌کنند.

لیبرمن از بنی گانتس و «گادی آیزنکوت» دیگر عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی خواست که به علت آن که آنها تأثیری در تصمیم گیری در این شورا ندارند، از آن خارج شوند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از هفت ماه از آغاز تجاوز به نوار غزه و با وجود دریافت کمک های بی پایان از آمریکا و کشورهای غربی هنوز نتوانسته به هدف های خود در این منطقه دست یابد و فلسطینی ها را وادار به تسلیم کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha