تنیس‌روی‌میز ایران المپیکی شد؛ جدال برادران عالمیان برای رسیدن به پاریس

تهران- ایرنا- برادران عالمیان با صعود به فینال مسابقات آسیای میانه، حضور تنیس‌روی‌میز ایران در المپیک پاریس را قطعی کردند.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس‌روی‌میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه، برادران عالمیان با غلبه بر حریفان خود به فینال راه یافتند.

نوشاد عالمیان با برتری قاطع ۴ بر صفر از سد کنجائف زوخید از ازبکستان گذشت. عالمیان در گیم اول و پایانی ۱۱بر ۴ ، در گیم دوم ۱۱بر ۹ و در گیم سوم ۱۱بر ۸ به برتری رسید.

در دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیما عالمیان دیگر ملی‌پوش ایران در مصاف با گراسیمنکو حریف قدرتمند قزاقستان، به برتری ۴ بر ۲ رسید و راهی فینال شد.

با این اوصاف، برادران عالمیان به فینال تنیس‌روی‌میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه راه یافتند و در یک قدمی قهرمانی و کسب سهمیه المپیک قرار گرفتند. با توجه به صعود دو ایرانی به فینال، تنیس‌روی میز کشورمان قطعا، سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. جدال برادران عالمیان، فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

همچنین در بخش بانوان، ندا شهسواری با پیروزی دشوار برابر مهشید اشتری در نیمه نهایی تمام ایرانی به فینال انتخابی المپیک رسید و یکشنبه برای کسب سهمیه المپیک با نماینده قزاقستان روبه‌رو می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha