۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85481209
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی بر برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) در استان، گفت: تمامی ظرفیت های دولتی و مردمی برای برگزاری شایسته این آیین باید به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور در بخش های گوناگون مدیون امام خمینی (ره) است بنابراین همه ما باید نسبت به برگزاری آیین سالگرد رحلت امام راحل (ره) پای کار باشیم.

وی افزود: نباید از شکوه برگزاری این آیین کاسته شود و از ظرفیت های مردمی نیز باید برای برگزاری هر چه بهتر آن استفاده کنیم.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: تمامی مسوولان با بررسی تجهیزات و توانمندی ها و اعلام آن به فرمانداری ها برای هرچه با شکوه برگزار شدن این آیین معنوی تلاش کنند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تمهیدات لازم برای اعزام زائران خراسان شمالی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، گفت: تمامی دستگاه و سازمان های مربوطه و سپاه استان برای اعزام زائران تمهیدات لازم را بیندیشند.

استاندار خراسان‌شمالی بر برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد

ولایت مداری موجب آرامش جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه اظهار کرد: ولایتمداری و ولایت پذیری در جامعه همواره موجب امنیت و آرامش بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: رمز پیروزی مردم ایران نیز در هشت سال جنگ تحمیلی نیز وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه بود و امروز نیز راه رفع مشکلات تبعیت از ولایت است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت بازدارندگی خوبی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: اقدام به موقع نیروهای مسلح کشور در برابر رژیم صهیونیستی بار دیگر موجب اقتدار ایران اسلامی شد و تمامی معادلات دشمنان را بر هم ریخت.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: امنیت و عزت ایران اسلامی در برابر مستکبران نتیجه پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha