۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85481111
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جایگاه دار متخلف عرضه سوخت در رزن جریمه شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85481111
جایگاه دار متخلف عرضه سوخت در رزن جریمه شد

همدان-ایرنا- رئیس تعزیرات حکومتی رزن از دریافت جریمه ۱۰ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریالی از یک جایگاه دار برای فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت در این شهرستان خبر داد.

علیرضا حسین زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده فروش ۳۸۱ لیتر بنزین و ۲۴ هزار و ۸۱۵ لیتر نفت و گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش سه میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را با احتساب بهای مال از دست رفته به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

حسین زاده گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری اجرای احکام، ۱۰ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال جریمه دریافت شد.

رئیس تعزیرات حکومتی رزن افزود: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه رزن این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نقره داغ قاچاقچی کولر گازی در همدان

رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زارعی از محکومیت یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

بهادر جانجان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق ۲ دستگاه کولر گازی به ارزش ۵۹۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته جانجان، همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، معادل ارزش کالا به پرداخت ۵۹۸ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha