مهدوی: اوسمار فراتر از حد انتظار عمل کرده است/ نساجی می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان که تجربه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، گفت: اوسمار عملکرد فراتر از از انتظاری داشته و امیدوارم بتواند در پایان فصل، پرسپولیس را به قهرمانی برساند.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص دیدارهای امشب (جمعه) لیگ برتر فوتبال و همچنین تقابل پرسپولیس با استقلال خوزستان، اظهار داشت: خیلی از دوستان فوتبالی می‌گویند پرسپولیس بازی آسانی دارد، اما اینطور این نیست. به‌نظرم یکی از بازی‌های مهم پرسپولیس برابر استقلال خوزستان است، چون در حال‌حاضر استقلال خوزستان برای بقا می‌جنگد و شک ندارم می‌تواند پرسپولیس را به چالش بکشد.

وی در مورد انتقادهایی که به اوسمار می‌شد، گفت: من و بعضی از پیشکسوتان فقط به دنبال این بودیم که یک اسم بزرگ‌تر از یحیی گل‌محمدی به تیم بیاید که بتواند پرسپولیس بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. در حال‌حاضر خوشبختانه اوسمار فراتر از حد انتظار عمل کرده و ما هم از این موضوع بسیار خوشحال هستیم و امیداورم در آخر هواداران خوشحال شوند، چون پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد.

پیشکسوت سرخابی‌ها درباره اینکه آیا ممکن است استقلال امتیاز از دست بدهد، یادآور شد: به تازگی حواشی در استقلال بیشتر شده است. نساجی مازندران می‌تواند از استقلال بگیرد، چراکه در خانه خود بازی می‌کند و به دنبال ماندن در لیگ است.

مهدوی: اوسمار فراتر از حد انتظار عمل کرده است/ نساجی می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد

مهدوی در مورد پیشنهاد باشگاه تراکتور به چند بازیکن پرسپولیس، خاطرنشان کرد: هیچ تیمی بالاتر از پرسپولیس و استقلال نیست. تنها راه رفتن به سایر تیم‌ها، فقط مباحث مالی است که می‌تواند بازیکنان را وسوسه کند. امیدوارم مدیریت باشگاه پرسپولیس این موضوع را کنترل کند تا بازیکنان جدا نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha