تمرینات طاقت‌فرسای حریف روسی یزدانی + فیلم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش کشتی آزاد روسیه تمرینات سختی را برای حضور موفقیت‌آمیز در المپیک پاریس آغاز کرده است.

به گزارش ایرنا، آرتور نایفونوف آزادکار تیم ملی روسیه که تجربه چندین شکست را مقابل حسن یزدانی دارد در پیکارهای قهرمانی روسیه غیبت داشت. در این وزن ابراهیم کادیف عنوان قهرمانی را کسب کرد تا در مبارزه رودرو با نایفونوف تکلیف وزن ۸۶ کیلوگرم روسیه در پاریس مشخص شود.

به غیر از نایفونوف، گادجی‌مراد رشیدوف، زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف آزادکاران ۶۵، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در قهرمانی کشور روسیه نیز معاف بودند و باید با نفرات برتر مبارزه کنند. زائور اوگوئف دارنده مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک توکیو نیز امسال در یک وزن بالاتر کشتی گرفت و اول‌ شد تا با نفر اول وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت کند.

نایفونوف در نیمه‌نهایی المپیک توکیو با نتیجه ۷ بر یک برابر نابغه کشتی ایران و جهان مغلوب شد. در آن دوره از المپیک روس‌ها حساب ویژه‌ای روی قهرمان خود باز کرده بودند اما نتوانست بیشتر از یک امتیاز از شیرشاه ایرانی کسب کند.

نایفونوف اکنون در حال آماده سازی خود برای رسیدن به ترکیب نهایی تیم روسیه است تا بتواند بار دیگر شانس خود را برای مبارزه با یزدانی آماده کند.

وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای ورزش ایران یک وزن حساس به شمار می‌رود، در این وزن حسن یزدانی حضور دارد که می‌تواند با کسب نشان طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان پرافتخارترین المپین تاریخ کشور را از آن خود کند.

دیوید تیلور حریف سنتی یزدانی و قهرمان بلامنازع وزن ۸۶ کیلوگرم پیش از رسیدن به ایستگاه پاریس برابر آرون بروکس باخت و برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. در این وزن روس‌ها به احتمال زیاد با آرتور نایفونوف ستاره نام آشنای خود به پاریس خواهند آمد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم مدعیانی مانند عظمت دولت‌بیک‌اف قزاقستانی، آرون بروکس آمریکایی، آرتور نایفونوف روسی، مایلس آمینه از سن‌مارینو و چند مدعی دیگر حضور دارند.

فیلم تمرینات آرتور نایفونوف

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha