واکنش فدراسیون والیبال به حضور سرمربی تیم والیبال در دوومیدانی

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره قرارداد پدیده بلوری‌زاده با فدراسیون دوومیدانی گفت: بلوری‌زاده براساس تعهدی که دارد، اعلام کرده ماموریتش در تیم والیبال جوانان تا پایان تیر ماه است و برای ادامه همکاری مذاکرات جدیدی با او خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که پدیده بلوری‌زاده (سرمربی تیم والیبال جوانان در بخش دختران) به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان انتخاب شده است. این در حالی که سپیده توکلی پیش از آن هدایت این تیم را برعهده داشت.

در این میان هجمه‌های زیادی به این انتخاب به جامعه دوومیدانی وارد شد چرا که بلوری‌زاده باید به طور همزمان هدایت تیم والیبال جوانان و دوومیدانی را برعهده داشته باشد. پیش از این بلوری‌زاده در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که به عنوان مشاور در فدراسیون دوومیدانی فعالیت می‌کند و حتی به مسابقات اعزام نمی‌شود.

فریبا محمدیان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره قرارداد بلوری‌زاده با فدراسیون دوومیدانی، اظهار داشت: بلوری‌زاده پاسخش را به طور رسمی از طریق اصحاب رسانه به جامعه والیبال و دوومیدانی داد. از نظر فدراسیون والیبال همه فدراسیون‌ها آزاد هستند تا منابع انسانی تخصصی خود را در داخل یا خارج انتخاب کنند و با آنها مذاکراتی انجام دهند.

وی عنوان کرد: اما فدراسیون والیبال وقتی از ماه‌ها قبل با فردی به نتیجه رسیده و اردوها برگزار شده و آن فرد خود را متعهد می‌داند، یقینا ترجیح او آن است تا نفر متخصص و سرمربی خود را به طور کامل در اختیار داشته باشد. خداراشکر با بلوری‌زاده در این خصوص اصلا اختلاف نظر نداریم و کاملا اتفاق نظر داریم. او به این موضوع کاملا پایبند است و آن را اعلام کرد و رفتار حرفه‌ای هم همین است.

نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال گفت: پدیده بلوری‌زاده براساس تعهد دوطرفه‌ای که بین ما و او بوده اعلام کرد که ماموریت او تا پایان مسابقات تیر ماه برای تیم والیبال جوانان است و برای ادامه همکاری مذاکرات جدیدی را با او خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha