۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85481050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری شرور آرایشگاه مردانه/مامور قلابی در شمال پایتخت به دام افتاد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اوباش که اقدام به درگیری با سلاح سرد در منطقه امامزاده یحیی تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد زیدی روز شنبه در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پایگاه هفتم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص نزاع یک شرور با سلاح سرد در آرایشگاه مردانه در محله امامزاده یحیی دریافت کردند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرد شرور با قدرت نمایی با سلاح سرد در آرایشگاه مردانه با افراد حاضر در آن درگیر و پس از برهم زدن نظم عمومی به سرعت از محل متواری شده است.

سرگرد زیدی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داد: وی پس از هماهنگی‌های قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس انتقال یافت.

این مقام انتظامی به معرفی متهم به مرجع قضایی اشاره کرد و گفت: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباشی که همواره قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

مامور قلابی در شمال تهران دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت هم از دستگیری یک مامور قلابی در شمال تهران خبرداد و اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری در محدوده میدان هروی مطلع شدند.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: گزارش اولیه حاکی از این بود، راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید با استفاده از تجهیزات نظامی در حال قدرت نمایی و مزاحمت به شهروندی است که با مقاومت شهروند مواجه شده است.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل فرد نظامی که از درجه ستوان سومی غیر متعارف استفاده کرده بود، بلافاصله سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید شد و قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بررسی‌های بیشتر از متهم و خودروی وی تعدادی تجهیزات نظامی کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم برای تحقیقات اولیه به کلانتری انتقال و کشف جزبیات پرونده در دستور کار قرار گرفت.

رمزگشایی از ۱۰ فقره زورگیری توسط پلیس

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت هم از دستگیری سارق زورگیر در مرکز تهران خبر داد و گفت: در پی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار از وقوع یک فقره زورگیری مطلع شدند.

سرهنگ حسین مافی ادامه داد: بلافاصله نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مال باخته و مشخص شد در حال تردد از خیابان بوده که فردی با تهدید سلاح سرد دستبند طلای وی را سرقت کرده است.

وی تاکید کرد: با تحقیقات محلی مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در ادامه مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران افزود: مشخصات متهم در اختیار تیم‌های مختلف گشت انتظامی قرار داده شد و عملیات مهار سارق اجرا و ماموران موفق شدند متهم را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان ۱۵ خرداد تهران شناسایی کنند

وی اظهار کرد: متهم با مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری ولی در یک عملیات تعقیب و گریز متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر تعدادی کارت های عابر بانک شهروندان و همین طور یک دستبند طلا که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با کشف ۱۰ فقره جرم مشابه متهم با دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرکلانتر هفتم به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از تلفن همراه تا حد امکان استفاده نکنند و همین طور از حمل اشیا گرانبها و لوازم قیمتی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha