آغاز روند شفاف‌سازی در فدراسیون سوارکاری؛ مرکز فنی‌وحرفه‌ای راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- مرکز فنی و حرفه‌ای فدراسیون سوارکاری با دستور رئیس این فدراسیون راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، با توافق محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری و سازمان فنی و حرفه‌ای، مرکز فنی حرفه‌ای فدراسیون سوارکاری به صورت رسمی افتتاح شد.

هدف از این اقدام شروع فعالیت‌های آموزشی با اولویت برگزاری دوره‌ها در استان‌ها است.

از این پس تمام ثبت‌نام دوره‌ها (مربیگری، داوری و دوره‌های مهارتی) به صورت اتوماسیون خواهد بود و تمام تراکنش‌های مالی باید از طریق حساب معتبر متعلق به فدراسیون سوارکاری صورت پذیرد و این امر منوط به عضویت تمام متقاضیان در سامانه فدراسیون سوارکاری است.

با شروع این روند دریافت وجه نقدی و ثبت نام دفتری دیگر مورد قبول فدراسیون نخواهد بود.

مراکز فنی و حرفه‌ای متقاضی می‌توانند با ارسال درخواست همکاری، عضو مجموعه فنی و حرفه‌ای فدراسیون سوارکاری شده و در برگزاری دوره‌ها طبق قوانین فدراسیون همکاری کنند.

فدراسیون سوارکاری ۳۳ ماه بود که بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شود. مسعود خلیلی، آخرین رئیس این فدراسیون بود که به دلیل برگزاری انتخابات، بدون هماهنگی لازم با وزارت ورزش و جوانان، از سمت ریاست کنار گذاشته شد و پس از آن، فدراسیون رئیسی نداشته است.

حاشیه‌های این فدراسیون تا آنجا پیش رفت که مشکلات این فدراسیون توسط نهادهای نظارتی بررسی و حل می‌شد و حتی بخش تحقیق و تفحص مجلس نیز به این مسئله ورود کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ۲۴ اسفند برگزار شد و در نهایت محمد کاظمیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. او بعد از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون در خصوص اینکه بسیاری از مشکلات سوارکاری در زمان دبیرکلی او اتفاق افتاده است و چقدر به دنبال شفاف‌سازی خواهد بود، گفت: صد درصد این اتفاق خواهد افتاد. در برنامه‌هایم ارتباط مستقیم با مجلس شورای اسلامی، کمیته تحقیق و تفحص، قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور و تمامی نهادهای نظارتی خواهیم داشت. هیچ کار خلافی نمی‌خواهیم انجام دهیم و باز هم می‌گویم از مشاور حقوقی خوب در کشور و هیات‌ها استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha