۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85480973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در لرستان توقیف شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85480973
۱۱۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۱۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، قاچاق بر طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز شنبه اظهار داشت: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، قاچاق بر و دارای دستور قضائی توسط مجموعه انتظامی این شهرستان طی ۷۲ گذشته به مرحله اجراء در آمد.

وی توقیف ۹۰ دستگاه خودروی سبک و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دستاورد های این طرح برشمرد و افزود: طرح موصوف با هدف جلوگیری از بروز تخلفات خودروی قاچاق بر موسوم به (شوتی) و همچنین سایر وسایل نقلیه متخلف در راستای مطالبات به حق شهروندان به مرحله اجرا درآمد.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری هشت عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله های سطح شهر خرم آباد؛ بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم آباد با اشرف اطلاعاتی و تلاش های مستمر طی چند عملیات جداگانه موفق به دستگیری هشت نفر در این رابطه شده و آنان را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha