۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85480933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانال های انتقال آب ازنا و الیگودرز لایروبی شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85480933
کانال های انتقال آب ازنا و الیگودرز لایروبی شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از انجام عملیات لایروبی و شستشوی کانال های انتقال آب شرب مسدود شده بر اثر بارش های سیل آسا در شهرهای ازنا و الیگودرز در سراب کمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یاسر اکبریان روز شنبه در نشست بررسی وضعیت کانال های انتقال آب استان اظهار کرد: مدیر بحران شرکت مدیران امور آب و فاضلاب ازنا و الیگودرز و همکاران بهره برداری و توسعه آب دو شهرستان به محض وقوع انسداد در ورودی کانال انتقال آب شرب در سراب کمندان که ناشی از بارندگی های سیل آسا به وجود آمده بود ، به منطقه اعزام و عملیات رفع انسداد کانال های آب با سرعت آغاز شد.

وی افزود: سراب کمندان آب شرب ۲ شهر ازنا و الیگودرز را تامین می کند و متناسب با حجم انسداد کانال های انتقال آب، تجهیزات و نیروی انسانی از ستاد شرکت و ۲ شهرستان در محل حاضر شده و عملیات اجرایی لایروبی را طی مدت ۲ روز با موفقیت به اتمام رساندند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: در زمان عملیات اجرایی لایروبی، آب شرب هر ۲ شهر از منابع پیش تعیین شده دیگر تامین و با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته هیچ گونه افت فشار و یا قطعی آب شرب در هر ۲ شهر روی نداد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha