۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85480929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی مهدکودک در دهکده بازی‌های المپیک پاریس

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85480929
راه‌اندازی مهدکودک در دهکده بازی‌های المپیک پاریس

تهران- ایرنا- ورزشکاران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ به یک مهد کودک ویژه در دهکده المپیک دسترسی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک، رقابت‌های ۲۰۲۴ پاریس شاهد یک اتفاق ویژه خواهد بود؛ افتتاح مهد کودک در دهکده بازی‌ها.

اِما ترهو رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با اشاره به دسترسی ورزشکاران بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به یک مهد کودک ویژه در دهکده بازی‌ها گفت: این مهد کودک در منطقه غیرمسکونی پلازا دهکده المپیک واقع شده و روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

وی هدف از افتتاح این مهد کودک در زمان برگزاری رقابت‌ها را این‌طور تشریح کرد: بارداری و مادر شدن لازم نیست به معنای پایان شغلی برای ورزشکاران زن باشد. من از حمایت قوی P&G از نخستین روزی که کمیسیون ما این پیشنهاد را مطرح کرد بسیار سپاسگزارم. این موضوع برای والدین و نوزادان بسیار مفید است که بتوانند برای گذراندن وقت با هم، به خصوص در چنین لحظه مهمی در زندگی ورزشی‌شان، کنار یکدیگر باشند. این مهد کودک این امکان را به ورزشکاران می‌دهد که روی بازی‌ها تمرکز داشته باشند.

گفتنی است سی‌وسومین دوره المپیک ۲۰۲۴ پاریس از تاریخ ۵ الی ۲۱ مردادماه برگزار می‌شود. رقابت‌های پارالمپیک پاریس نیز از ۷ تا ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha