۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85480860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوشان هاکی راهی قزاقستان شدند؛ شاگردان نورانی در سودای بازپس‌گیری جام قهرمانی

تهران- ایرنا- تیم ملی هاکی ایران با هدف بازپس‌گیری جام قهرمانی قاره کهن از مالزی، راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های هاکی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی درحالی از تاریخ اول تا ۵ خرداد به میزبانی شهر تالدی کورگان برگزار خواهد شد که تیم ۱۳ نفره ایران به‌عنوان شانس نخست قهرمانی در این رقابت‌ها عازم قزاقستان شد.

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس کمیته اخلاق هاکی آسیا با حضور در مراسم بدرقه تیم ملی ضمن آروزی موفقیت برای تیم ملی کشورمان گفت: از ابتدای حضور بهرام قدیمی (رئیس فدراسیون) با مدیریت جهادی، خالصانه و دلسوزانه در فدراسیون هاکی در کنار او بودیم و با استفاده از دانش و تخصص و تجربه او همانند ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، تحول عظیمی در رشته ورزشی هاکی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ترافیک کاری فدراسیون در ماه اردیبهشت و خرداد گفت: هم‌زمان با حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم هاکی چمنی امیدها جهت آمادگی حضور در رقابت‌های آسیایی سنگاپور راهی عمان شده و تیم‌ ملی هاکی سالنی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند حضور یافته و با توجه به اعزام آتی تیم ملی به سنگاپور، تعداد ۱۲۵ نفر مجموع اعزامی‌ها خواهد بود که امیدواریم با دست پر به میهن بازگردند.

خسروپناه با آرزوی موفقیت تیم ملی هاکی مردان در قهرمانی آسیا گفت: دلاور مردان و قهرمانان و جوانان باغیرت هاکی ایران می‌توانند این‌بار نیز همانند دفعات قبل با خوش‌رنگ‌ترین مدال به وطن بازگشته و دل مردم عزیز ایران را شاد کنند.

خسروپناه همچنین از فراهم شدن مقدمات تشکیل کمیسیون ورزش در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز در این مراسم عنوان کرد: دلاورمردان هاکی باید تلاش کنند تا کاپ قهرمانی را از مالزی پس گرفته و سهمیه مسابقات جهانی کرواسی را قطعی کنند. سناریوی انسجام پیش به‌سوی قهرمانی باید در این رشته ورزشی حاکم شود.

گفتنی است تیم ملی هاکی مردان ایران در گروه A مسابقات قهرمانی آسیا- قزاقستان با تیم‌های تایلند، تاجیکستان و سنگاپور همگروه است و در گروه B رقابت‌ها قزاقستان، اندونزی، مالزی و عمان حضور دارند.

ساسان حاتمی‌نژاد، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، مهدی شاهرخی، محسن بهلولی، عارف محمدی، امیرمهدی میرزاخانی، سجاد ممی‌زاده، محمدامین یمانی، عارف حامدی، حمید نورانیان، پیام لشکری و میعاد کرامتی، ۱۳ بازیکن ایران در این رقابت‌ها هستند.

رجب نورانی به عنوان سرمربی، مهدی ملک احمدی به‌عنوان مربی، امیر میرزائی به‌عنوان مدیر فنی و امیر چهاردولی به‌عنوان سرپرست در این رقابت‌ها حضور دارند.

محسن پاسبان مربی بدنساز، احسان اسدی پزشک تیم و رامین پناهی به‌عنوان ماساژور، تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha