۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85480813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علاقه‌مندی شرکت‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری در افغانستان

کابل- ایرنا- شماری از مسئولان شرکت‌های ایرانی در دیدار با سرپرست وزارت صنعت و تجارت حکومت سرپرست افغانستان علاقه‌مندی خویش را جهت سرمایه‌گذاری در این کشور همسایه ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در کابل؛ مسئولان وزارت صنعت و تجارت گروه طالبان صبح امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت، در بیانیه از دیدار نورالدین عزیزی سرپرست این وزارتخانه با کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو، داود میرزاخانی، سرکنسول ایران در کازان روسیه و شماری از شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه تجاری فورم کازان خبر دادند.

دو طرف در این دیدار بر گسترش روابط تجارتی و اقتصادی دو کشور، درمورد راه‌های ترانزیتی، کار ۲۴ ساعته در بنادر افغانستان و ایران و تراز تجارت دو کشور گفتگو نمودند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان از شرکت‌های ایرانی جهت سرمایه‌گذاری در افغانستان دعوت کرد و گفت: افغانستان با داشتن منابع هنگفت طبیعی، نیروی کار جوان فرصت خوب برای سرمایه‌گذاری است.

مسئولان شرکت‌های ایرانی علاقه‌مندی خود را برای سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز نمودند.

به گزارش ایرنا، با تحولات سیاسی و نظامی نزدیک به سه سال گذشته در افغانستان، روابط سیاسی، اقتصادی تجارتی و فرهنگی این کشور با جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار خوبی قرار گرفته است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha