برگزاری مراسم بزرگداشت مختوم قلی فراغی در عشق‌آباد

تهران-ایرنا- همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی گرامیداشت مختوم قلی فراغی در ترکمنستان، مراسم بزرگداشت این شاعر نامی در عشق‌آباد و با حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز برگزار شد.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، مراسم بزرگداشت مختوم قلی فراغی در عشق‌آباد با حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نمایندگی از کشورمان و هیات همراه برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در عشق‌آباد

مراسم بین‌المللی گرامیداشت مختوم قلی فراغی شاعر برجسته ایرانی ترکمن روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور وزرا و معاونین وزرای فرهنگ کشورهای مختلف به میزبانی ترکمنستان در شهر عشق‌آباد برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در عشق‌آباد

در این مراسم، حجت‌الاسلام ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی در این مراسم شرکت داشت، در سخنانی ضمن برشمردن برخی ویژگی‌های برجسته مختوم قلی فراغی، به اشتراکات فرهنگی و تاریخی پرشمار جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان اشاره کرد.

گفتنی است؛ امروز (شنبه) در ترکمنستان روز قانون اساسی و پرچم و همچنین مراسم افتتاح پارک مختومقلی فراغی و رونمایی از تندیس مفاخر کشورها بود و همزمان کنفرانس بین المللی گرامیداشت مختوم قلی فراغی نیز درحال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha