اعتبارات تملک دارایی‌های بیله‌سوار ۳۱ درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از افزایش ۳۱ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های این شهرستان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

صاحبعلی اصغری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال بیش از ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های این شهرستان ابلاغ شده ، است، گفت: پروژه‌های دارای مطالبات و طرح‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند، در اولویت تامین اعتبار قرار دارند.

وی مجموع اعتبارات تخصیصی بخش تملک دارایی‌های این شهرستان در سال گذشته را بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: امسال اعتبارات استانی ۲۵۱ میلیارد ریال ، نفت و گاز حدود ۱۶۰ میلیارد، تهیه و اجرای طرح هادی ۳۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال و در اعتبارات ردیف ۱۳ هم ۲۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

فرماندار بیله سوار ادامه داد: در سال جاری اولویت تخصیص با پروژه‌های دارای مطالبات ، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد و پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها امسال به پایان می‌رسد.

اصغری اضافه کرد: امسال همچنین بر ممنوعیت شروع پروژه‌های جدید و ممنوعیت احداث ، خرید و اجاره ساختمان جدید اداری تاکید شده و هزینه‌های بازسازی و جبرانی پروژه‌هایی که موجب تخریب منابع طبیعی و محیط زیست می‌شود هم باید در سرجمع منظور اعتبارات منظور شود.

وی همچنین از اولویت‌دهی تخصیص اعتبارات به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ، رشد و جهش تولید ، اشتغال‌زایی روستایی و نیز پروژه‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری خبر داد.

فرماندار بیله سوار در ادامه به اولویت‌بخشی به محورهای توسعه استان اردبیل با توجه به سند آمایش سرزمینی و سند آمایش شهرستانی و اولویت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جلوگیری از خرد کردن اعتبارات بین پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: کمک به زیرساخت‌های گردشگری که جنبه عمومی دارد و نیز تقویت و توجه به زیرساخت‌ها جزو برنامه‌های فرمانداری این شهرستان در سال جاری خواهد بود.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha