۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85480680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت خیران زنجان در طرح اکرام ایتام و محسنین ۴۵ درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۴۵ درصد رشد داشت.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون چهار هزار و ۸۸۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود ۳۷ هزار و ۱۱۸ حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

صالحی افزود: هم اکنون سرانه دریافتی ایتام در فروردین ماه ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و فرزندان محسنین نیز ۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال است.

وی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به اجرای رزمایش مومنانه به مناسبت سوم خرداد در زنجان، ‌ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: شعار امسال سوم خرداد با عنوان «در راه قله ایم» انتخاب شده است و برنامه های مناسبتی سوم خرداد امسال در ۱۷ حوزه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی از مزار شهدا، گلباران مزار شهدا، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، بازدید از مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه و برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری ویژه مددجویان از جمله برنامه های اجرایی کمیته امداد به مناسبت سوم خرداد است.

صالحی همچنین از برگزاری اردوی جهادی در راستای کمک به حل مشکلات مددجویان به مناسبت سوم خرداد خبر داد و گفت: تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس، برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه، حامی یابی برای ایتام و برگزاری رزمایش مومنانه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به همین مناسبت است.

وی تصریح کرد: برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم، نشست های روشنگری برای مددجویان؛ جریان سازی فرهنگی و تبلیغی و توزیع کمک های مومنانه نیز در این ایام اجرا می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha