۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85480623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ دانش‌آموز بروجردی در المپیادهای علمی شرکت کردند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85480623
۷۰۰ دانش‌آموز بروجردی در المپیادهای علمی شرکت کردند

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت:‌ یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز لرستانی در المپیادهای علمی شرکت کردند که از این تعداد ۷۰۰ دانش آموز مربوط به شهرستان بروجرد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نریمان سبحانی نیا روز شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان المپیادهای علمی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: دانش آموزان بروجردی با کسب ۷۱ رتبه استانی از مجموع ۱۳۰ رتبه توانستند با اختلاف زیاد مقام نخست استان را کسب کنند.

وی ضمن تبریک دهه کرامت افزود: مجموعه آموزش و پرورش بروجرد در طول ۲ سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته، توانست که در کلیه زمینه ها پیشرفت های چشمگیر و قابل قبولی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: هریک از دانش‌آموزان دارای استعدادهای خاص و متفاوتی هستند که باید کشف و رشد پیدا کند.

سبحانی نیا با تاکید بر اینکه شناخت و پرورش این استعدادها وظیفه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در دنیای امروز پرداختن تنها به امر تدریس کارساز نیست و آن‌چه مهم و مدنظر و مورد توجه قرار دارد پرورش استعدادهایی است که ناشناخته مانده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بروجرد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی از جمله فعالیت هایی است که آموزش و پرورش در راستای توانمندسازی دانش آموزان متوسطه اول برگزار می کند.

محمد سبزیان تاکید کرد: آموزش و پرورش استان با ثبت ۸۰ هزار اثر در این جشنواره از استان های پیشرو در این زمینه محسوب می شود.

وی اضافه کرد: آمار چشمگیر و قابل تامل شهرستان بروجرد در کسب ۷۱ رتبه از مجموع ۱۳۰ رتبه در استان نشان از اقدامات موثر و تلاش های بی وقفه مجموعه آموزش و پرورش و دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از برگزیدگان مرحله اول المپیاد های علمی کشور و مدیران مدارس تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha