۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85480602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: روابط عمومی‌ ها ضعف ها را در کنار اقدامات منعکس کنند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: روابط عمومی‌ها امیدآفرین، گره‌گشا و کارآمد باشند و در کنار اقدامات و عملکردها، ضعف‌های دستگاه و خواسته های مردم را منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سنندج با بیان اینکه «روابط عمومی کارآمد، بخش عمده‌ای از کارآمدی دستگاه متبوع را تضمین می کند»، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها آیینه دستگاه‌ها هستند و باید ضعف‌ها را به مدیران منعکس و به مردم درست گزارش دهند، ضمن اینکه حرف مردم به درستی به مدیران انتقال یابد.

وی کار روابط عمومی‌ها را سخت و جزو امور پرمشقت دانست و گفت: گرچه امکانات و حداقل‌ها باید برای روابط عمومی‌ها تامین شود اما همه کار به امکانات مرتبط نیست و روابط عمومی‌ها نباید خود را خارج از محدوده شورای روابط عمومی بدانند.

استاندار کردستان با بیان اینکه خلاقیت و ابتکار در هر کاری ضروری است، افزود: مدیر و مسئول باید از پیله ذهنی محدوده کاری‌اش، خارج شود البته خروجی متعادل، منطقی و معقول.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه برخی تمایل دارند فقط ضعف ها را بیان و از عملکردهای مثبت صحبت نمی کنند، ادامه داد: اگر فصای رسانه علیه دستگاهی شکل گرفت، شورای روابط عمومی استان همفکری کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم را ناامید کنیم، افزود: روابط عمومی‌ها باید کارهایی که در مجموعه خودشان انجام می شود را هنرمندانه به مردم گزارش دهند.

استاندار کردستان بر لزوم تولید محتوای امیدآفرین توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی به معنای تعریف و تمجید نیست و باید جانب انصاف را رعایت و خواسته های مردم را به درستی منتقل کرد.

زارعی کوشا یادآور شد: اگر در کنار و بین مردم بودن، توسط عده ای تنگ نظر، کارهای پوپولیستی محسوب می شود، پس ما پوپولیستی ترین مدیران کشور هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات، نرخ بیکاری در استان در سال گذشته به ۱۰.۸ درصد کاهش یافت که کاهش ۳.۲ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹، اتفاق بزرگی است.

کاهش مراجعات و نارضایتی های مردمی، مسئولیت روابط عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هم روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین دولت و مردم دانست و گفت: هر چقدر این ارتباط محکم تر باشد و مسائل و مشکلات مردم انتقال یابد، خیلی از مراجعات و نارضایتی‌ها برطرف می شود.

عبدالله رشیدی پور با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها بسیار مهم است، اضافه کرد: دولت سیزدهم، دولت وعده های صادق است و تعهداتش تحقق پیدا می کند که روابط عمومی‌ها باید عملکردها را منعکس کنند.

وی ۱۴۰ سفر استاندار کردستان به شهرستان‌ها را نشانگر مردمی بودن دولت عنوان کرد و افزود: توجه ویژه دولت به کردستان، این استان را در مسیر توسعه قرار داده است.

16 مه مصادف با بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه روزجهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha