مرد آهنین ورزش پارالمپیکی اشتباهش را پذیرفت

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده پرتاب وزنه نسبت به تصمیم عجیب مسوولان مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در ژاپن واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان روزهای ۲۸ اردیبهشت تا پنجم خرداد در شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است. در این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می‌شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس خواهند شد.

تیم ملی پارادوومیدانی ایران با ترکیب ۱۷ ملی‌پوش در این مسابقات حضور دارد.

روز گذشته و در نخستین روز این مسابقات حامد امیری موفق به کسب نشان طلای کلاس F۵۵ شد اما این مدال با اعتراض حریف بلغارستانی ابتدا تبدیل به نقره و در ادامه تمام رکوردهای امیری در مسابقات جهانی ژاپن پاک شد تا وی دست خالی سرزمین آفتاب را ترک کند.

حامد امیری در پستی اینستاگرامی در این خصوص نوشت: پس گرفتن مدال طلا و نقره اصلا برای من مهم نیست مهم این است که نمی‌گذارم کسی به مدال طلای پارالمپیک در کلاس F۵۵ نزدیک شود. من یک اشتباهی داشتم و قبول می‌کنم. ببخشید؛ قول مردانه می‌دهم که چند ماه دیگر مسابقه بدهم.

نمایندگان ایران تا کنون یک مدال برنز در این آوردگاه کسب کردند. سامان پاکباز ملی‌پوش پارادوومیدانی در کلاس F۱۲ موفق به کسب نشان برنز شد.

مرد آهنین ورزش پارالمپیکی اشتباهش را پذیرفت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha