کتاب " اندیشه‌ای در هستی، آفرینش زیبا و آسمانی " در کرمانشاه منتشر شد

کرمانشاه - ایرنا - انتشارات کرمانشاه کتاب «اندیشه‌ای در هستی، آفرینش زیبا و آسمانی» اثر «فریبرز کاویانی» را در ۱۳۷ صفحه و با قیمت سه میلیون ریال منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش ایرنا، این کتاب نتیجه سالها اندیشه و تحقیق در برخی از اسرار هستی و امور جهان و مطالعات کتب مختلف در این زمینه توسط نویسنده است به نحوی که تا قبل از انتشار این کتاب، مقالات علمی بسیاری در نشریات محلی منتشر شده است.

نویسنده در بخشی از مقدمه این کتاب آورده است که " با تمام وجود به مطالب بیان شده در این کتاب ایمان کامل و قلبی داشته و معتقدم که بالاترین نظریه، نظریه ای است که ریشه در ایمان داشته و از ایمان و اعتقاد نظریه پرداز برخاسته باشد زیرا پیوسته و یا اغلب، ایمان برخاسته از حقیقت و یا به گونه ای مرتبط به حقیقت است. "

فریبرز کاویانی که متولد سال ۱۳۳۸ در کرمانشاه و بازنشسته بانک است در اولین اثر خود در خصوص مسائل امور جهان هستی و نحوه پیدایش این جهان و امور کیهانی جهان هستی مطالبی را در کتاب خود جمع آوری کرده است.

این اثر در ۱۹ بخش از جمله حضرت امیرالمومنین علی (ع) ابرمرد آفرینش، سفری شگفت انگیز، فضای هستی و افلاک، اغاز پیدایش جهان، شکوفایی جهان، هستی و عدم در تقابل و در تضاد محض با یکدیگرند، جهان پرشکوه کهکشان ها، مجمع الجزایرهای شگفت انگیز، کهکشان های بیضوی، کهکشان های مارپیچ، کهکشان های نامنظم، کوازارها و اختروش یا اخترنماها، کهکشان های رادیویی، جهان مجمع الجزایرهای شگفت انگیز مغناطیسی، چگونه قانونی بر جهان حکم فرماست، فیزیک کوانتوم، ستارگان دنباله دار، ابعاد مکانی و زمانی و راه شیری منتشر شده است.