امام جمعه ایلام: مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند

ایلام - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه رفتار و کردار مدیران در نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است، گفت: مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "اله نور کریمی‌تبار" روز شنبه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، با گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا(ع )، اظهار کرد: حضرت امام رضا(ع) به عنوان امام شیعیان، مایه فخر نظام اسلامی و کشور است.

وی با بیان اینکه در روایت آمده است که هر کسی مرقد مطهر امام رضا(ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده‌اش آمرزیده می‌شود، افزود: مدیریت درست حائز اهمیت است، وقتی کسی مدیر می شود نباید دنبال سود و ضرر باشد بلکه بایستی به فکر توسعه استان باشد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت انجام هر کار در هر روز، به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع ) در نامه به مالک اشتر تاکید فرمودند که «در هر روز هر کاری دارید آن را در همان‌روز انجام دهید»، بنابراین موفق‌ترین مدیر کسی است که هر کار را در روز خود انجام دهد و آن را به تاخیر نیندازد.

امام جمعه ایلام: مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه موفق ترین مدیر مدیری است که کار به موقع انجام دهد، افزود: پیگیری کارها و امورات در زمان خود و کار امروز را به فردا واگذار نکردن، از محورها و شاخص های مهم موفقیت مدیران دستگاه های اجرایی است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: موضوع مهم دیگر ارتباط با خدا است، هر چقدر مدیر قوی باشد نیاز ارتباط با خدا دارد، ارتباط با خدا باعث می شود مدیر به واسطه این ارتباط دقت بیشتری در پاسخگو بودن و امانتداری بیت المال داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضرت امیرالمومنین علی(ع) تاکید فرموده‌اند «مدیر برای ارتباط با خداوند متعال، دو شرط باید داشته باشد؛ یکی این‌که نیت خالص باشد که عبادت محسوب می شود و دوم این‌که مردم از امورات و خطرات آن کار در امان باشند».

امام‌جمعه ایلام با تاکید بر این مطلب که مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، یادآورشد: رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌ کار گیرند.

وی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیر در سطح جاده های استان، گفت: در این نقاط حوادث و تصادفات رانندگی رخ می دهند و منجر به کشته شدن شهروندان و رانندگان می شود که لازم است در این خصوص اقدام لازم برای حذف این نقاط انجام شود.

به گزارش ایرنا، نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha