واکنش حماس به ادعای اسرائیل درباره کشف اجساد ۳ اسیر صهیونیست

تهران - ایرنا - عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با ابراز شک و تردید درباره ادعای جدید ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف و دستیابی به اجساد ۳ اسیر صهیونیست در نوار غزه در عین حال افزود: اگر این ادعا درست هم باشد، تاکیدی بر این موضع مقاومت است که تل آویو اسیران خود را یا در تابوت یا از طریق مبادله اسیران بازپس خواهد گرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس افزود: در مورد ادعای اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر دسترسی به اجساد اسیران صهیونیست در نوار غزه، تردید داریم.

وی اظهار داشت: ما تاکید می کنیم که به روایت رژیم اشغالگر اسرائیل اعتماد نداریم و همیشه می گوییم که حرف آخر همان چیزی است که مقاومت می گوید.

الرشق افزود: در صورت صحت ادعای رژیم اسرائیل، دسترسی به اجساد برخی از اسیران صهیونیست در نوار غزه پس از هشت ماه تجاوزگری و نسل کشی علیه مردم فلسطین حاصل شده است و نه تنها دستاوردی برای کابینه نازی رژیم صهیونیستی محسوب نمی شود

بلکه دلیلی بر عملکرد ضعیف ارتش وحشت زده آنها است. این امر همچنین تاکیدی بر صحت وعده مقاومت است که دشمن صهیونیستی اسیران خود را فقط در تابوت و یا از طریق مبادله اسیران که برای مردم فلسطین و مقاومت افتخار آمیز است، به دست خواهد آورد.

الرشق با بیان اینکه "نسبت به گفته های رژیم اشغالگر اسرائیل درباره دسترسی به اجساد ۳ اسیر صهیونیست تردید داریم"، تاکید کرد: این ادعا چیزی جز تلاش برای سرپوش گذاشتن بر خسارت ها و شکست اسف بار این رژیم در برابر رشادت های مقاومت و رشادت های رزمندگان گردان های شهید عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در اردوگاه جبالیا، محله الزیتون شهر غزه و شرق شهر رفح نیست.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه) در اظهاراتی مدعی شده بود که بعد از همکاری اطلاعاتی با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک)، نظامیان رژیم اسرائیل توانسته اند به اجساد ۳ اسیر صهیونیست در نوار غزه دست پیدا کنند.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را نیز به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha