۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85480421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی: سپاه عامل اقتدار ایران اسلامی است

بوشهر- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا " ابراهیم رضایی " روز شنبه به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در نشست با مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: سپاه نقطه قوت برای کشور بوده و اقدام راهبردی اخیر نشان داد که این نهاد انقلابی، عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: در مقاطع مختلفِ انقلاب ثابت شده است که در حقیقت اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز آحاد مردم سپاه را مایه آرامش و غرور ملی خویش می‌دانند.

رضایی اضافه کرد: کسانی که در گذشته به دنبال حذف سپاه بودند در واقع به دنبال حذف نقاط قوت کشور و تضعیف امنیت ملی و تهدید منافع بلندمدتِ ملت ایران بودند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با عبرت از گذشته و با نگاه راهبردی به آینده و درک و تحلیل صحیح از وضعیت، می‌توان آینده‌ای روشن را برای ملت بزرگ ایران متصور بود و البته به فضل پروردگار، چنین خواهد شد.

" حجت السلام یعقوب یحیایی " مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این نشست گفت: نیروهای مسلح، دژ مستحکمی برای مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین خدا و امنیت هستند و کار شهروندان، جز به آنان استوار نخواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha