هدفگذاری آسفالت ۲۴ هزار مترمربعی در شهر خنجین

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبر: 85480376
هدفگذاری آسفالت ۲۴ هزار مترمربعی در شهر خنجین

اراک -ایرنا - شهردار خنجین گفت: ۲۴ هزار مترمربع آسفالت با اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار و اولویت این شهرداری در سال جاری است.

«محسن آشناور» روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیش از چهار هزار تن آسفالت، ظرف مدت یک ماه در معابر سطح شهر خنجین توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: قیر سهمیه‌ای از طریق دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی تامین و مناقصه برای انتخاب پیمانکار نیز انجام شده است.

شهردار خنجین ادامه داد: آسفالت ۲۴ هزار مترمربع در دستور کار است و این در حالی است که در سنوات گذشته میانگین سالیانه آسفالت معابر کمتر از ۱۰ هزار مترمربع بود.

وی بیان کرد: اجرای پروژه آسفالت معابر با هدف بهبود چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌شود و شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق هرچه بیشتر این مهم به کار گرفته است.

آشناور در ادامه افزود: با اجرای طرح‌های جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر توسط شهرداری، بسیاری از مشکلات شهروندان در حوزه تردد وسایط نقلیه برطرف شده و در سال جاری خیابان‌های یادگار امام، زکات، انقلاب و رسالت پنج هم آسفالت می‌شود.

شهر خنجین یکی از شهرهای توابع شهرستان فراهان و در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال اراک مرکز استان مرکزی واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha