بنا بر نتایج یک نظرسنجی: مردم عادی بهتر از اعضای کنگره آمریکا این کشور را اداره می‌کنند

تهران- ایرنا- بر اساس نتایج نظرسنجی جدیدی که توسط موسسه راسموسن ریپورتز انجام شده است، بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که گروهی از مردم عادی که به طور تصادفی انتخاب شده باشند، بهتر از اعضای فعلی کنگره ایالات متحده این کشور را اداره خواهند کرد.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، موسسه راسموسن ریپورتز اعلام کرد که ۵۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی جدید، معتقدند که گروهی از شهروندان عادی که به‌طور تصادفی از یک دفترچه تلفن انتخاب شده باشند، بهتر از اعضای فعلی کنگره ایالات متحده، این کشور را اداره کرده و به مشکلات آمریکا رسیدگی خواهند کرد.

در گزارش موسسه راسموسن ریپورتز درباره این نظرسنجی آمده است که در نظرسنجی قبلی این موسسه که در دسامبر ۲۰۲۲ با همین موضوع انجام شده بود، تنها ۴۹ درصد از شرکت‌کنندگان به این پرسش پاسخ مثبت داده بودند که نشان می‌دهد در فاصله میان این دو نظرسنجی، میزان نارضایتی مردم آمریکا از نمایندگان کنگره این کشور ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

راسموسن ریپورتز یکی از موسسه‌های افکارسنجی در آمریکا با قدمت بیش از یک دهه است که آمار و ارقام مختلفی را درخصوص مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی منتشر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha